Od czego zacząć?

Jak będzie wyglądała nasza współpraca.

Wstępna analiza.
Darmowa.

Czy potrzebujesz coś zmieniać?

We wstępnej analizie przyjrzę się Twoim działaniom marketingowym. To wstęp do naszej dalszej wspólnej pracy.

Ustalimy m.in. następujące kwestie:

Audyt

Przyglądamy się z bliska Twojemu marketingowi.

Jeśli zdecydujesz, że potrzebujesz mojej pomocy – przechodzimy do dokładnego audytu. Zadam Ci wiele pytań.

Obszary, którym przyjrzymy się bliżej w trakcie audytu marketingowego:

Strategia marketingowa

Plan działania.

Wiemy już gdzie jesteś, ustalmy gdzie chcesz być. Strategia marketingowa to mapa ze wskazówkami jak tam dotrzeć.

Opracowanie strategii marketingowej będzie polegało między innymi na:

Wdrożenie

Zabieramy się do pracy.

Do dzieła! Plan jest już gotowy – wystarczy „tylko” wprowadzić go w życie.

To ostatni etap prac nad Twoim wizerunkiem idealnym.

Kontrola efektów

Trzy miesiące po wdrożeniu.

Trzy miesiące po wdrożeniu strategii.

Weryfikacja postępów.

Opieka marketingowa

A jeśli nie chcesz zawracać sobie głowy codziennymi działaniami marketingowymi, po przeprowadzeniu audytu mogę wziąć je na siebie.